Monday 16 May 2011

Reket Lin Dan kena jual?!

Salam, gua nak bagitahu semua, gua ada jual Reket berjenama LI-NING Gred A macam yang Lindan pakai. Didatangkan khas dari China, baru sampai semalam. Tinggal lagi 7 batang dengan gua. Harga gua bagi special kat korang semua. Hanya RM 200. Kat pasaran malaysia ni harga melantun-lantun.

Siapa berminat atau ada sebarang pertanyaan boleh emel gua di apisbjorg@gmail.com / emel bini gua fareharahmat@gmail.com / lebih mudah sms bini gua di 019-3944695. Kenapa nombor bini gua yang naik ? sebab bini gua merangkap PA gua hehehe. Tinggal 7 batang lagi, yang lain reserve dah ada orang punya. Jangan risau, seandainya habis, stok akan di order terus dari china lagi.




2 comments:

Pyka Rahmat said...

ni mmg abang hafiz ke kak ah yang update. mcm kak ah je. haha

Fareha Rahmat (Bos Besar) said...

hahahaha mana tau ni? smlm abg apis migrainla, so tugas PA la hapdate kan..kan..